Dag 19 Los Angeles

8 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zo.. Alweer bijna de allerlaatste dag!!
Gisteravond vonden we het echt heeeeeel erg gaaf de Lakers!! Wat een ervaring was dit ook weer om bij te zijn en was het nog een spannende wedstrijd ook!
Vanochtend zijn we heerlijk relaxt wakker geworden en zijn we rustig aan onze spullen gaan pakken voor als afsluiter een heerlijk dagje strand. We zijn de auto in gestapt en zijn naar Newport Beach gereden (van The OC) om daar naar strand te gaan. Leuk om bepaalde dingen te zien dat je herkend van de serie. Even een groot stuk gelopen over strand en verder dus lekker een dagje helemaal niks. Vanavond hebben we alles opgeruimd uit de auto en weer alles ingepakt in de koffers. Morgenochtend kunnen we nog even uitslapen en gaan we tussen de middag de auto terug brengen en zullen we zo rond 5 uur s'middags vliegen (2 uur s'nachts NL tijd)
Wauw wat hebben wij genoten van deze reis en hebben we echt dingen gezien en meegemaakt die we waarschijnlijk nooit meer zullen vergeten! Elke minuut reizen en elke cent is het echt waard geweest!!

We vonden het erg leuk dat jullie zo mee konden reizen met ons en vonden het ook altijd erg leuk om s'ochtends wanneer we wakker werden jullie reacties allemaal te lezen!! Heel lief!!:)
We hebben gelukkig alles kunnen filmen met de GoPro en jullie zijn eventueel bij deze uitgenodigd om een keer bij ons de vakantiefilm te bekijken;);)

Liefs Dick en Naomi.

1. Anry rolvink:
    Goede reis alvast!
  2. Nans de Bree:
    9 oktober 2016
    Ik vond het heel leuk om mee te kijken, een goede reis terug.
  3. Jaap:
    Erg leuk allemaal. Hele goeie reis vannacht en tot gauw ! Xx pap