Dag 17 Monterey

6 oktober 2016 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we eerst weer genoten van ons heerlijke ontbijtje en zijn we rustig aan vertrokken naar Monterey. We hebben de route genomen langs de kust en dit zou zo ongeveer 2 uur rijden zijn. Helaas wat files gehad en waren we er wat later. Aangekomen bij ons hotel moesten we echt heel erg lachen waarin we nu terecht gekomen zijn. Het is echt zo'n oud motel met blauwe deurtjes en waar er weleens van die moorden gepleegd worden in films.. Haha snappen jullie het een beetje? Van binnen is het ook echt niks en onze Tv geeft alleen wit sneeuw beeld.. Helemaal top!
We hadden voor vandaag eigenlijk niks gepland omdat er ook niet heel veel te doen was dachten we. We zijn toch opnieuw de auto ingestapt en kan je vanaf een paar km van ons hotel vandaan beginnen met een hele mooie route langs de kust. Deze route heet 17 mile drive. Onverwacht was dit echt een hele mooie route en had je allemaal hele mooie uitzichtpunten. Ook had je picknick plekken en hebben we hier heerlijk een tijdje gezeten en even uitgerust. Langs de hele route ligt er een grote golfbaan en zijn er echt kastelen van huizen gebouwd met uitzicht op zee. Hier wonen zo te zien aardig rijke luitjes..
Terug door het stadje van Monterey en daar opzoek gegaan naar een supermarkt en alles gehaald voor de rit van morgen!
We gaan morgen namelijk in een keer terug naar Los Angeles. Het zal ongeveer 6 à 7 uur rijden zijn. We hebben dit zo gepland op het laatste moment zodat we morgenavond naar de basketbal game kunnen van The Lakers!!!

1. Nans de Bree:
    7 oktober 2016
    Dit is toch ook geen straf? Wat mooi zeg !!! Schiet alweer op ja.
  2. Jaap:
    7 oktober 2016