Dag 15 San Francisco

4 oktober 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we wat vroeger opgestaan en zijn we op tijd begonnen aan onze rit van 4 uur naar San Francisco. Deze rit ging voor ons gevoel echt super snel en het was een hele fijne weg om te rijden. Aangekomen in San Francisco zijn we gelijk doorgereden naar de Golden Gate Bridge. Super mooi om hier overheen te rijden en we zijn hier gelijk gestopt op een uitzicht punt over San Francisco. De brug is echt super hoog en groot.. Wat we alleen niet begrijpen is dat aan de andere kant van de stad er nog een veel grotere brug ligt en dat deze dan niet wereld beroemd is?!
We zijn terug gereden langs de kust en de havens en hebben we nog even door kleine ouderwetse haventjes gelopen. Wat echt heel gaaf is in de deze stad,  is dat alles heel veel hoogte verschil heeft. Als je vanaf de kust de straten in kijkt loopt alles heel erg stijl omhoog en rijden er echt nog van die ouderwetse trammetjes! Hier willen we morgen toch echt nog wel een ritje in maken. San Francisco vinden wij een hele mooie stad tot nu toe.. Het is veel moderner als LA bijvoorbeeld.
Weer een prima hotelkamertje getroffen en blijven hier ook 2 dagen. Morgen gaan we hier Alcatraz en de stad bekijken.

1. Marianne nijgh:
    5 oktober 2016
    Leuk zeg! Jullie op die bekende plek! Wel stukje warmer daar
  2. Nans de Bree:
    Mooooi!!!
  3. Jaap:
    Geinig weer. Grtz papsi
  4. Bart:
    Klinkt goed:D!

Brug is zo bekend vanwege een combinatie van afmeting, ligging, kleur en de soort "hang"brug;)!

Veel plezier nog!
  5. Naomi: