Dag 14 Lake Tahoe

3 oktober 2016 - Lake Tahoe, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we het heerlijk rustig aan gedaan en zijn we wat later vertrokken naar Lake Tahoe. We wisten namelijk dat het hier wat minder weer weer zou worden dus geen haast. Hiernaar toe zou het zo'n ongeveer 5 uur rijden zijn. kwart over 10 vertrokken naar Lake Tahoe en onze TomTom goed ingesteld.. We weten alleen niet hoe onze TomTom op de ideeën kwam maar de eerste 2 uur heeft hij ons letterlijk de toeristische route gegeven en zijn we door allemaal dorpjes en hele rustige wegen gegaan wat we achteraf echt niet erg vonden want we kwamen echt op hele mooie plekjes!! Hoe dichterbij we Lake Tahoe kwamen hoe kouder het werd. Oke ook hier stuurde onze TomTom ons constant helemaal naar boven de bergen op.. Bovenop was het ondertussen -1 en begon het te sneeuwen!!! Hahah nu hebben we echt elk soort weer meegemaakt! Wel was het berg af soms best goed opletten want je rijd toch door de bergen met zomerbanden en het was soms erg mistig doordat we dwars door de wolken reden. Het heeft ons wel mooie filmpjes en foto's opgeleverd maar wat is het koud hier!! We zijn er ook helemaal niet op voorbereid qua kleding, je dacht thuis we gaan naar Californië.. Wie bedenkt dan dat je sneeuw gaat krijgen?? Aangekomen in Lake Tahoe zitten we in het hard rock hotel, best grappig een keer. We hebben uit ons hotel kamer super mooi uitzicht op het meer! Vanavond zijn we wat te eten gaan halen en hebben we deze opgegeten (in de auto haha) recht voor het meer.. Wooohh dit zijn echt super mooie foto's geworden! Erg mooie luchten.. Van zonnen stralen tot sneeuw luchten! Verder hebben we hier dus niet veel gedaan wat eigenlijk ook niet echt mogelijk was omdat het hier zo koud is!
Morgen gaan we naar San Francisco.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nans de Bree:
    4 oktober 2016
    Wat een grote verschillen .mooie foto's.