Dag 18 Los Angeles

7 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we rond 7 uur gaan rijden naar Los Angeles. We hebben Highway 1 genomen en ook dit was alweer een hele mooie route en hebben we grotendeels langs de kust gereden. Onderweg wat gestopt op uitkijk punten en kwamen we zelfs halverwege een hele grote groep zeeleeuwen tegen die heerlijk in het zonnetje lagen te chillen! Dichtbij Malibu hebben we even op een strandje gezeten maar helaas kon dit niet te lang ivm de wedstrijd van vanavond. We hebben vandaag toch echt wel door gereden maar toch hebben we er bijna 9 uur over gedaan vandaag.. Flinke rit weer!! Aangekomen in ons prachtig hotel (Hilton) hebben we ons gauw even omgekleed en zijn we gaan rijden richting het stadion van de Lakers. Hier in LA moet je namelijk altijd een uurtje extra meetellen qua reistijd want je rijd constant file.
Maar goed op tijd gekomen en we hebben echt hele mooie plekken!!  We zitten bijna op het veld en gesproken met 'bekende' in de NBA. Super grappig en we hebben er heel veel zin in!!! Morgen stuur ik jullie de foto's.. We hebben namelijk geen WiFi meer vanavond!
Morgen zijn we hier nog een dag.