Aangekomen in Los Angeles

19 september 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na 48 geen slaap en met wat tegenslagen zijn we dan eindelijk aangekomen in Los Angeles. Gisteren werd ons gemeld dat onze vlucht geannuleerd was, deze hebben we gelukkig om kunnen boeken via Parijs en zijn we vanochtend om 8.15 de lucht in gegaan (na vertraging) richting Parijs. In Parijs waren we bezig met de landing en moesten we op ongeveer 100 mtr boven de grond met spoed een doorstart maken.. Er bleek nog een vliegtuig stil te staan op onze landingsbaan.. Even billen knijpen maar daardoor hadden we opnieuw vertraging en konden we pas landen rond 9.40 in Parijs.. Helaas konden ze ons vliegtuig niet aansluiten op de slurf.. Ondertussen was het 9.50..
Uiteraard was onze gate slecht te vinden en helemaal achteraan en hadden we een hele lange rij voor de controle daar, maar met veel geluk en hulp en nog nooit zo hard gesprint in m'n leven konden we onze vlucht halen van 10.30 naar LA!!
Na de landing in LA om 22.30 (nl tijd) (13.30 lokale tijd) we nog een klein spannend momentje...hebben onze koffers het gered? Ze konden na onze sprint naar ons vliegtuig niet garanderen of onze koffers ook een sprintje hadden gemaakt! Gelukkig hebben we ook onze koffers kunnen ophalen en met kers op de taart word altijd geduld beloond!! Zo waren er geen auto's meer en hebben we nu een zwarte Jeep Cherokee gekregen!! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee:):) ondertussen genieten we nu al van precies hoe we dachten dat Amerika zou zijn:) We hebben al gelijk een selfie met acteur Stephen Baldwin! en nu op naar ons hotelletje om te douche,eten en slapen!!

1. Taengmo:
    Jeetje wat een reis!
    Maar gelukkig allemaal goed gekomen.
    Have fun!!!
  2. Anry rolvink:
    20 september 2016
    spannende start van jullie roadtrip! Veel plezier daar!
  3. Jaap:
    20 september 2016
    Mooi verhaal. Veel plezier daar en hou ons op de hoogte.
  4. Janny van der toorn:
    Veel plezier !!!