Dag 2 Los Angeles

20 september 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag 2 los Angeles
Vannacht hebben we heerlijk 12 uur geslapen wat ons erg goed gedaan heeft!
Vanochtend vroeg zijn we boodschappen gaan doen in een mega Walmart waar echt alles te krijgen is. Gezond eten en drinken is hier erg lastig haha, zo zit er in gekocht water zelfs chloor en in een flesje orange ongeveer 71gr suikers, echt bizar!! Daarna zijn we gestart met het bekijken van LA. We zijn door de bekende straat Sunset Boulevard gereden en hebben Hollywood en Beverly Hills bekeken. Uiteraard een stop gemaakt bij het Hollywood sign!! Eigenlijk zijn het een paar letters.. Maar leuk om te zien!
Doorgereden naar Santa Monica en daar hebben we 2 fietsen gehuurd en zijn we over de boulevard naar Venice Beach gereden. Van alles tegen gekomen..van mega veel zwervers (die we graag spullen en eten zouden willen geven, maar het er gewoon TE veel zijn) van basketballers tot skaters op een skatepark. Hier in de buitenlucht staan ook genoeg sporttoestellen, respect voor de mensen die sporten hier met 30c!! Na het fietsen zijn we nog even heerlijk gaan zwemmen en relaxen op strand en hebben we nog even een ritje in de achtbaan genomen op de pier. Nu hebben we toch nog wel last van de jetlag en hebben we lekker roomservice besteld!! Morgenochtend gaan we naar San Diego:)
Werkse allemaal vandaag!!!     PS. Om alle foto's te kunnen zien kun je het beste bovenaan de site op fotos drukken. Bij dit verhaal worden ze niet allemaal zichtbaar!

1. Nans de Bree:
    21 september 2016