Dag 3 San Diego.

21 september 2016 - San Diego, California, Verenigde Staten

LA vonden wij beide erg leuk en super om daar geweest te zijn! Wel wil Dick graag nog naar een uitzichtpunt over LA en wil ik nog richting Newport Beach waar The OC is opgenomen, maar gelukkig kunnen we daar nog heen wanneer we weer in LA zijn voordat we naar huis gaan.
Vanochtend zijn we lekker vroeg op pad gegaan richting San Diego.
Eerste gedeelte over de snelweg gereden maar zijn daarna op zoek gegaan naar de route langs de kust. Onverwacht kom je dan door het zoeken op de mooiste plekjes!!
Fijn om ook lekker even in de rust te kunnen rijden! LA was echt gekkenhuis qua drukte op de weg!
In San Diego zijn we naar Sea World gegaan, even niet gekeken naar de prijs want voor 5 uurtjes entree betaal je samen $180., bizar he? Moeten ze eens proberen in NL dan loopt er geen kip!!
Maargoed.. Sea World was leuk om te zien!! Afwisseling van vissen,dieren en achtbanen:)
Het toppunt vond ik toch wel de dolfijnen.. Super om ze te mogen aaien en zo dichtbij te kunnen!
Na Sea World op weg gegaan naar ons hotelletje! We zitten midden in de stad en het ziet er hier erg leuk uit! Onze auto wordt weg gezet door een portier echt super grappig! We hebben echt zo'n ouderwetse 'luxe' kamer dat je vaak in films ziet.. En een lift die je moet sluiten met een hek ervoor.
We zijn 's avonds de stad in gegaan om uit eten te gaan. Ongelofelijk weer wat een ellende je ziet op straat.. Sommige compleet aan de drugs en veel zwervers!
Morgen gaan we naar Palm Springs.

1. Anry rolvink:
    22 september 2016
    Mooie foto's! Wel duur dat seaworld!