Dag 4 Palm Springs

22 september 2016 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Na een heerlijk nachtje geslapen te hebben zijn we vanochtend vertrokken naar Palm Springs. Onderweg even een ontbijtje gehaald en een meeneem koffie zoals elke Amerikaan hier doet. De route naar Palm Springs was erg mooi! Apart dat je binnen 2 uur rijden je een heel ander gebied in rijdt en waar het totaal anders van temperatuur is. Vandaag is het hier namelijk 35c en ligt dit in de woestijn. Palm Springs is echt een super mooie plek, het is hier allemaal laagbouw en alles is omgeven met palmbomen en veel groen! Waar we heel erg van balen is dat onze GoPro niet mee werkt en vastloopt we hebben vandaag niks kunnen filmen! Hier moeten we nog even voor naar op zoek morgen zodat hij het weer gaat doen) Helaas zien we dat Aerial tramway gesloten is.. Deze gondel zou ons naar boven op de bergtop brengen om over het gebied heen te kijken. Erg jammer.. Maargoed het is hier erg warm en hebben dus besloten om heerlijk aan het zwembad van ons hotel te gaan liggen, top om even lekker een middagje te relaxen!
In de avond zijn we het centrum in gegaan waar een soort van toeristenmarkt was en hebben we even wat gegeten in een Pub.
Er was een hele grote groep echte indianen.. Zij waren aan het demonstreren voor een pijpleiding die door een bepaald gebied gaat lopen. Erg leuk om echte indianen te spreken en te vragen waar ze nou voor demonstreren!
Er werd ook nog een stukje film opgenomen tussen de menigte en zo kwamen we aan de praat met een man die ons na een tijd praten uitnodigde om bij hem thuis langs te komen morgen.. Dit hebben we natuurlijk afgeslagen want we moeten dooooorr! Het grappige is dat we deze man opgezocht hebben en waarschijnlijk meeegaaa rijk is en ook vast een mooi huisje heeft hahaha!!
Dick is ook nog even met een beroemdheid op de foto geweest;) (zie foto's)
Morgen gaan we naar Phoenix!

1. Nans de Bree:
    23 september 2016
    Mooie foto's hoor en leuk verhaal. Jullie maken zo veel mee!!!
  2. Anry rolvink:
    23 september 2016
    Wat een goed verhaal! Als oorspronkelijke bevolking van USA zijn de Indianen er slecht afgekomen. Hele stammen zijn uitgemoord.
  3. Anry rolvink:
    23 september 2016
    Goed verhaal! Als oorspronkelijke bewoners zijn de Indianen er slecht afgekomen. Hele stammen zijn uitgemoord.
  4. Naomi:
    23 september 2016
    Leuk om jullie reacties elke keer te lezen!!
  5. Marianne nijgh:
    23 september 2016
    Vindt het zo leuk al jullie verhalen ieder morgen het eerst wat ik doe is kijken wat jullie weer mee gemaakt hebben
  6. Marianne nijgh:
    23 september 2016
    Ja die vent is nep ha ha