Dag 7 Page (Lake Powell)

25 september 2016 - Lake Powell, Verenigde Staten

Na een hele koude avond en nacht (6c) hebben we heerlijk geslapen en hebben we het 's ochtends even wat rustiger aan gedaan. Na het vinden van een ontbijtje zijn we begonnen met onze rit naar Page (Lake Powell) Onverwacht kwamen we onze hele rit langs de rand van de Grand Canyon te rijden van South Rim naar de North Rim. Vandaag zeggen we dat dit opnieuw echt een super mooie route was!! Het leuke is dat je nu niet bij toeristische plekken komt maar alleen kan genieten van een onwijs mooi uitzicht over de Grand Canyon. Onderweg goed opletten voor vallende rotsblokken en familie Bambi..deze staken even over vlak voor onze auto! Papa Bambi had ook echt een mega antenne op zijn hoofd!!
Aangekomen in Page zijn we lekker gaan chillen bij het zwembad van ons hotel(nu hier 25c) en zijn we rond half 6 naar de Horseshoe bend gegaan omdat het dan met zonsondergang op zijn mooist is.
Erg bijzonder ook weer! Wanneer de zon onder ging werd het inderdaad nog mooier!! Jammer alleen dat je dit niet goed kan fotograferen. We raakte aan de praat met een jongen uit Florida en daardoor waren we een van de laatste mensen die nog terug moesten lopen door het donker! Wel erg gaaf om dan in de verte het stadje Page te zien liggen en wat een sterren! Terug weg nog even wat eten gehaald en lekker naar ons hotelkamertje gegaan.
Trouwens... Voor de Hollanders onder ons die nog wel een opvoed cursusje kunnen gebruiken.. Ga vooral naar Amerika! Hier ben je te gast in dit land, Steek niet zomaar overal een sigaret op want dit mag op aangewezen plekken meer niet, gooi niks op straat alles in prullenbakken, rijd geen km te hard want de politie pakt je en het belangrijkste van alles.. Wees tegen iedereen vrolijk en vriendelijk, mensen vragen je hier allemaal waar je vandaan komt en wat je gaat doen, wanneer je hulp nodig hebt doen ze dit met plezier, vragen allemaal hoe je dag geweest is en zijn super enthousiast!!! Hier kunnen wij als stugge Hollanders nog wel wat van leren!!
Morgen blijven wij nog een dag en nacht op deze plek en gaan we jet skiën in Lake Powell.