Dag 8 Page (Lake Powell)

26 september 2016 - Lake Powell, Verenigde Staten

Vandaag zijn we op tijd naar de Wallmart gegaan om een ontbijtje te scoren en zijn we gelijk doorgereden naar het verhuurbedrijf voor onze jetski. Hier werden we nog helemaal persoonlijk ontvangen, echt super lief! (zie foto's)
Prachtig weer vandaag om te jet skiën, het is hier ongeveer 27c vandaag.
Omdat onze eigen auto geen trekhaak heeft mochten we een auto lenen van het bedrijf, omdat we zelf nog zo'n ongeveer 5km moesten rijden met de jetski op een trailer achter de auto! Haha dat was wel even wennen.. Hier kan je dus gewoon even met een trailer achter je aan gaan rijden. Aangekomen bij Lake Powell moesten we dus ook zelf de jetski in het water rijden en van de trailer afhalen! Alles goed gegaan gelukkig!! Onwijs gaaf om op Lake Powell te jet skiën! De jetski ging op zijn hardst 90 km per uur!! Dit is op het water echt mega hard! We konden ook nog dichtbij de Antelope Canyon komen en er door heen varen.
Nog even een pauze gehouden op een strandje wat echt heel apart rood zand had en waar je echt niemand in de verste verte tegen komt of ziet.
S'avond zijn we lekker gaan uit eten bij de Italiaan. Nouja lekker... Voor Dick was het bikkelen, hier zijn milde Buffalo wings echt super super pittig!!!
Het was in ieder geval weer een super leuke dag en hebben ons erg vermaakt op het water! Nu gaan we zo heerlijk (nog schommelend van het water) slapen en gaan we morgen op pad richting Bryce Canyon.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl