Dag 9 Bryce Canyon

27 september 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vandaag zijn we rond 8 uur vertrokken voor een rit van ongeveer 3 uur richting Bryce Canyon. We dachten lekker op tijd te zijn want we moesten om kwart over 12 ons aanmelden voor het paardrijden. Wanneer we de staat Utah (we kwamen uit de staat Arizona) inreden kregen we ineens het besef dat het in Utah een uur later is.. Dat betekende voor ons dat we echt flink door moesten rijden zonder pauzes! Een kwartier korter over gedaan en wanneer we aankwamen in Bryce Canyon vonden we het al erg vreemd dat onze TomTom ons voorbij Bryce Canyon stuurde. Ja hoor... We werden idd gebracht op een verlaten onverharde weg! Oke terug gereden en (waarschijnlijk deze hele rit 3x kans gehad op een boete) door het vragen aan mensen zijn we op de juiste plek aangekomen... Weer flink moeten sprinten om er op tijd te zijn!! We kregen beide een leuk paardje en begonnen aan de 3 uurs rit dwars door Bryce Canyon. Wauw wat was dit gaaf!! Af en toe niet bij nadenken dat je paardje op de richel loopt en er flinke afgronden naast je zijn.. Dick had uiteraard weer een paard getroffen dat ook echt geen hoogtevrees had, hij heeft hem ook daarvoor vaak H moeten corrigeren! Het was echt een super mooie ervaring om te paard door Bryce te kunnen rijden!! Zelfs Dick vond het erg leuk haha!!
We kregen wel nog een persoonlijk aandenken mee zei onze cowboy.. De komende 3 dagen worden we aan deze fantastische rit herinnerd wanneer we gaan zitten!!:):) We voelen het nu al!!
In de avond zijn we wat gaan eten en zijn wee door het stadje gelopen.. Super leuk, het heeft hier echt de sfeer van cowboys en Mc Claude daughters!! Hier zou ik wel op een range kunnen wonen!:)
Zometeen gaan we lekker slapen en goed uitrusten want..... Morgen gaan we naar LAS VEGAS!!!!!

(Ik heb nog wat filmpjes geplaatst van vandaag en van gisteren!)

1. Marianne nijgh:
    28 september 2016
    Echt mooi zeg!! Lijkt wel film van cowboys ha ha ! Straks wil Dick thuis ook paardrijden! Sterkte met jullie pijn in je .......
  2. Nans de Bree:
    28 september 2016
    Wat is het mooi daar. Jullie maken soort promotieprogramma voor Amerika.Heel leuk, ook de filmpjes!!!
  3. Raymond:
    Twee mooi cowboy's
  4. Jaap Nijgh:
    errug leuk allemaal !
  5. Arian Nijgh:
    Hoi Naomi en Dick,

Wat maken jullie daar veel mooie dingen mee.
    Ik heb net jullie leuke geschreven verhaaltjes gelezen en zou willen dat ik daar ook was.
    Prachtig allemaal!!
    Ik ben ook zo benieuwd naar jullie filmpje als jullie terug komen.
    Het is vast en zeker een vakantie die levens veranderend is voor jullie samen.
    We missen jullie hier wel een beetje;)
    Wij gaan hier nu lekker slaapje doen, genietse en veel plezier samen.

Liefs,
    Arian,Melanie,Jedidja en Thirza
  6. Bart:
    30 september 2016
    Gaaf Martin & Naomi euuuuhh ik bedoel Dick & Naomi ;) veel plezier nog!!