Dag 10 Las Vegas

28 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend werden we erg vroeg wakker en kwam Dick op het idee om dan gelijk de zonsopgang te bekijken in Bryce Canyon. Wauw dit was echt heel erg mooi, wel was het mega koud en stonden we te klappertanden.. Het was daar vanochtend 5c!! Daarna rustig onze spullen gepakt en begonnen aan de reis van 4 uur naar Las Vegas! Opnieuw een fantastische weg dwars door de bergen. Na een lang stuk door de woestijn lag daar ineens Las Vegas! Oke hier is echt alles over de top!! Van Venetië tot Parijs is hier nagemaakt! Heerlijk weer gelukkig zo ongeveer 31c! Ons lichaam moet flink wennen elke keer aan de weersveranderingen hahaha!! Ons hotel is echt meeeeegaa!! Ons hotel heet Treasure Island. Dick heeft de 20$ trick uitgehaald en hebben idd een upgrade gekregen naar een nog mooiere kamer! We zitten nu bijna op de allerhoogste verdieping met 90 graden uitzicht over de strip! Fantastisch van die mannetjes die je koffer komen brengen, je auto parkeren en alles voor je doen voor een fooitje! We mochten toen we aankwamen nog niet inchecken en zijn daarom alvast de strip gaan bekijken! Ook nog even een bekende tegengekomen;) (zie foto's) Echt bizar wat je allemaal ziet.. We zijn naar een grote indoor shopping mall geweest. Hier zijn de aller grootste bekende merken te vinden en is het binnen nagebootst alsof je buiten in een Romeinse stad loopt! Nogmaals het is hier echt bizar.. Hier kan echt alles!! We kijken onze ogen uit en het is waarschijnlijk aan jullie nooit uit te leggen wat we hier nou precies gezien hebben..
In de namiddag hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen van ons hotel en gaan we vanavond de strip opnieuw bekijken. Er schijnen hier allemaal shows bij elk hotel te zijn. Voor vanavond zijn we uitgenodigd om naar club OAK1 te gaan.. Dit schijnt een van de bekendste clubs te zijn. Oke goed we gaan het zien..

(We hebben hier btw weinig tot geen WiFi, kunnen dus helaas niet veel sturen of appen)

1. Melanie:
    29 september 2016
    Gaaf hoor!!!! Heel veel plezier!!!
  2. Nans de Bree:
    29 september 2016
    Moooooiiiii !!!!
  3. Bart:
    30 september 2016
    Haha, wat er nu nog gebeurd, de vakantie van Dick is al geslaagd;)!