Dag 11 Las Vegas

29 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gisteravond hebben we de gordijnen open gelaten en vanochtend werden we dus wakker met het zonnetje en een super mooi uitzicht vanuit bed en hebben we even lekker uit kunnen slapen!We zijn gisteravond over de strip gelopen en super leuke dingen gezien! Zoals de watershow voor Bellagio hotel,een drummer die zo erg goed was met potjes en pannetjes!! En verder kom je hele aparte mensen tegen... Zo word er aan Dick wel 100x gevraagd of die naar een stripclub komt terwijl we hand in hand lopen maargoed.. Haha joh niks is te gek hier!
Vandaag hebben we heerlijk de hele dag aan het zwembad gelegen en komen we even lekker bij van al het reizen en indrukken!
S'avonds zijn we op de strip gaan eten in een Frans restaurant recht tegenover de watershow! Wauw we hebben een van onze lekkerste biefstukken ooit gegeten!! Hadden dit echt even nodig na veel fastfood etc...
Vraag niet naar de prijs .. Maargoed we hebben lekker gegeten hahaha
Zometeen gaan we maar is een gokje wagen, wie weet verdienen we onze etentje terug;)
Morgen gaan we op weg naar Dead Valley.