Dag 12 Death Valley

30 september 2016 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

Na opnieuw lekker uitgeslapen te hebben in onze fantastische hotelkamer zijn we vanochtend gaan rijden naar Death Valley. Het was maar 2 uurtjes rijden en een wat mindere route. Erg droog en kaal allemaal. Aangekomen in Death Valley stappen we ons gekoelde autootje uit in een mega oven.. Het is hier zo ongeveer 35/40 graden. Dat zou eventueel mee moeten vallen want in Vegas was het 30 graden en prima uit te houden, maar hier is dat echt mega warm!! We wisten niet hoe snel we onze spullen moesten pakken uit de auto om gauw ons hotelkamertje in te kunnen. Oke even bijgekomen en lekker naar het zwembad gegaan. In de zon liggen was onmogelijk en het zwembad was denk ongeveer 25 graden waar je dus echt niet van afkoelden.. Dus je ligt eigenlijk constant in het water en een plekje in het water in de schaduw! Haha leuk he? Het is serieus overleven.. ;)
Eenmaal terug bij onze hotelkamer zitten we in de schaduw lekker voor ons hotel kamer met mooi uitzicht. Terwijl we zitten te praten loopt er serieus 50 mtr voor ons langs een wolf!! Net niet helemaal goed op de foto gekregen (zie foto's) Oke toch maar wat waakzamer zitten hier hahaha!!
Ook fantastisch om naar te kijken is  dat er hier wel 7 grote roofvogels rond zweefden! Voor ons ligt namelijk een golfbaan met ik denk veel muisjes en andere diertjes..:(
Ons hotelkamertje is wat minder.. Maar we zitten op een soort van range en alles is in de style van cowboys en Western. Wanneer het donker werd was het nog steeds bloedheet en lijkt de wind wel een hele warme föhn! Je natte haar is binnen 10 min compleet gedroogd!! We zijn hier wat gaan eten in een saloon en zijn daarna voor ons kamertje buiten gaan zitten en hebben we gekeken naar super veel sterren!! We zien hier zelfs een gedeelte van de Melkweg lopen.
We zien voor ons in het grote gras veld echt geen drol.. Maar horen daar van alles aan geluiden.. Zometeen deurtje goed dicht en lekker slapen!
Morgen hebben we een rit van 8 uur alles bij elkaar naar Yosemite Park.