Dag 13 Yosemite Park

1 oktober 2016 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we om 6 uur opgestaan zodat we om half 7 konden gaan rijden naar Yosemite park. Gelukkig was de zon nog niet volledig op en dus nog niet zo warm. Wel was het heel mooi om onderweg door Death Valley de zon op te zien komen! We vonden nu dan toch Death Valley wel bijzonder en heeft ook z'n mooie kanten!
Oke we wisten dat deze route lang zou duren maar met eigenlijk geen pauzes met uit zondering van tanken..kwamen we pas om half 2 s'middags aan in het sequoia park.. Daar wilden we de grote hogen bomen gaan bekijken. Aangekomen daar en wat vragen aan de mensen daar begrepen we dat het nog 2 uur rijden was naar de bomen zelf!!! En dan nog 2 uur naar ons hotel daarna.... we waren door het super hard doorrijden vanaf s'ochtends vroeg het eigenlijk echt flink zat. Besloten om dan toch om te keren en nog 2 uur verder te rijden naar ons hotel en de bomen over te slaan. Hebben hier toch al wel wat spijt van maar op dat moment hadden we echt al even genoeg gereden en om dan nog 4 uur te moeten rijden... Poehh
Maargoed.. Daardoor Hebben we vanavond wel ons voor kunnen bereiden qua boodschappen en spullen voor morgen. Morgen gaan we namelijk met een bus omhoog in Yosemite en gaan dan lopen naar beneden! (Ongeveer 6 uur lopen)
Denken jullie aan ons fam Nijgh? Jullie weten hoe het vorig jaar zomer is gegaan....... Hahaha;)

(Trouwens zie foto's.. Dit hebben we vandaag als uitzicht gehad, het heeft een stuur en het woord Jeep)